Isnin, 20 April 2009

Makin pusing..

Ahh..aku dah merasakan perubahan hormon skrg ni..

Semakin pening dan badan semakin lemah..

Tapi belum lagi muntah2..cuma takde selera nak makan walaupun perut ni lapar dan sedang menyanyi dangdut..

Apa pun aku tak dapat nak sah kan ape2 sbb takde bukti..tunggu balik Malaysialah sbb aku malas nak cari farmasi kat sini..hehe..

Tapi mungkin jugak stress sbb nak kene pk perabut yg bersesuai dgn rumah baru aku ni..ape yg perlu dikurangkan dan apa yg nak ditambah..sungguh tension..dan memeningkan kepala..

Tak sukelah kalau korang datang rumah aku takde perabot so korang kene duduk atas lantai je hehe..walaupun hakikat rumah aku yg sebenar mmg takde perabot pun muahahahaha...

Oklah..aku tak bershooping lagi skrg..hubby teramat bz dgn kerja dia. Mulanya cam tensen gak sbb tak dapat lagi nak beli brg yg dirancang tp bila pk balik..tujuan datang sini bukan bercuti..ikut hubby je sbb dia keje sini so kene terima hakikat yg dia keje dan aku je yg cuti hihihi..

Tapi kalaulah takde anak2 ni..dah lama aku bershooping hari2 naik teksi ke angkutan kota ke..jalan kaki ke..kat sini byk pengangkutan..tp bila pk dgn anak2 yg tak reti bahasa lagi ni so aku sanggup memerap dlm bilik daripada menyakitkan hati aku terjerit2 bila kat luar pkkan keselamatan dia..

Walau apapun aku tetap happy kat sini sbb hubby ada depan mata dan perasaan risau aku tak ler sampai berminggu2 cuma masa dia g keje je..so mmg bahagia kerana dapat disamping dia..love u ayah..

Ok..itu sajelah utk hari ni..aku nak lepak tengok tv..dan mmg itu je keje aku tetiap hari..

5 bunga tulip:

~Cinta Cukulet~ berkata...

hehe..semoga akak berbahagia walaupun tak leh shopping lagi haha..err dan jangan lasak2 yek manalah tau kot-kottt lah huhu

@LiYaNNuaR berkata...

ya btoiiii... mana tau kot2... ade isi dlm perut tuh... aminnn... ti pas kat sini tau... hohoho

kayteeze berkata...

Ha ha....mentang2 dok kat seberang, perut pun dah pandai nyanyi dangdut !!

Wah..enjoylah berbanyak...esok2 balik rumah baru haru, kain baju dan nak kena kemas rumah yang bersawang tu....kihkih...!!

Ni dah cantik laa... bolehlah tepek widget top commentors, recent commentors, recent post....eh banyak pulak jadinya...ekekekekeke.......

yulies berkata...

aku suka yg ni sbb loading cepat.. psstt kalau positif bagitau aku ye.. hehehehe

Lynda berkata...

nak g indon juga

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster