Khamis, 23 April 2009

Ahh...

Seksanya dalam keadaan skrg ni..


Perasaan yg tak menentu..selera yg tak dapat dipenuhi..ahh..tensionnye..

Aku dah 3 hari tak turun sarapan. Sbb aku takde selera dan anak2 susah nak bangun awal.

Aku rasa aku dah lama tak makan kenyang..takat minum oat dan ratah cornflakes. Dah itu je utk alas perut..

Bukan pasal aku takde duit tp selera mmg takde. Kesian kat anak2 sbb diorg kene ikut gak apa yg aku makan. Tp tak kisahlah pasal diorg ada susu.

Aku dah muak dgn makanan yg ada kat hotel ni masa sarapan. Muak sgt. Kata nak turun sarapan pun dah leh buat aku rasa nak muntah.

Tapi hari ni terpaksa jugak pasal aku dah lapar giler ehehe..aku nak cari yg masam2 je..

Tulah masalahnye kat sini..takde pun yg masam2. Aku tak suke sgt jeruk tp kat sini mmg tak byk mcm kat malaysia pun. Adelah jeruk mangga kot tp tak seleralah aku tengok. Aku cuma nak makan tomyam.

Tadi sebelum nak turun sarapan aku baring sambil hilangkan mabuk ni tp tetibe je terbau tomyam..ya allah..mmg aku ngidam sgtlah tu. Mungkin utk hilangkan tension tu allah beri aku bau tu hmm..alhamdulillah..tp aku nangis pasal aku nak makan huhuhu...

Turun sarapan tadi aku amiklah cornfleks dan cococrunch utk makan tp tak lalu langsung. Adelah soto ayam..ayamnye dah abis pasal aku turun lewat. Fuh tak leh bau pun..

Aku makan bubur je..sedap jugak bila ada kacang dgn bawang goreng tu hehe..tambah 2x. Sebelum tu aku jumpe limau kat buah-buahan. Oklah suke tp manis..tak masam. Kiciwa sikitlah hehe..

Lain..aku lantak jus oren 3 cawan sbb masam sikit hehe..

Masa ni lah aku teringat kalau dapat masak asam ke..asam rebus ke..ahh...mesti berselera aku makan.

Aku tanyalah hubby..dia tak rasa ke cam yg aku rasa skrg ni. Katanya masa memula dulu adelah..skrg ni dah biasa dah.

Ya Allah..susahlah nak tafsirkan perasaan aku skrg. Bila apa yg kita makan tak sampai rasa puas..makan kenyang tp kepuasan tak sampai..so susahlah nak bitau camne...korang duduk sinilah baru tau camne. Tp rasanye kalau aku leh masak dgn cara aku sendiri..mungkin aku takkan hadapi keadaan camni kot.

Kesian kat hubby tp aku harap dia ok dan boleh kurus lepas ni hehe..

Lagi satu yg aku amat sakit hati dan kiciwa...

Kalau kat Malaysia tu..mana ada channel yg takde citer indon..naik muak tgk tv kat malaysia asyik ade je citer indon..tp sepanjang aku kat sini..takde penah satu citer dr malaysiapun yg ada..malah lagu ke video klip ke pun takde..sakit hati aku tau..

Peliklah apsal kat malaysia tu berlambak2 dok kutip citer dr Indonesia ni..padahal aku rasa citer kat Malaysia tu lebih bagus dari Indonesia ni..hish..ni geram ni...

2 bunga tulip:

kayteeze berkata...

Eh....nrina ada isi ke ??

Waa....untung2 dapat princess, ekekekee... sebab dah kemaruk benda masam tu.. Kak tie dulu masa pregnant anak kedua (pompuan) , tiap hari gi kedai kat belakang rumah, beli maggie tomyam, kih kih ...

Lynda berkata...

SALAM PERKENALAN

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster