Khamis, 17 Januari 2013

Tukar syampu

Sebelum ni aku guna sunsilk hijau atau merah tu...ok rambut lembut dan segar tapi masalahnye kelumumur dan rambut gugur tak dapat di atasi terutama lepas aku bersalin ni.

Aku tukar ke syampu ni plak utk lihat keberkesanannya...



Testimoni...kelemumur hilang ler...syok sgt sbb rambut tak busuk dan gatal tapi rambut gugur tak dapat lagi diatasi sebabkan hormon kot...org kata baby mula menyembur mulutnya mmg gugurlah rambut ibunya...ya aku sedang mengalaminya sekarang.

Kat lantai rumah aku sekarang ni 60% habuk adalah dari rambut aku je hehehe. Nasib baik rambut pendek...tetibe rasa na botak plak..boleh? hehe..

Nota jari : Alhamdulillah suamiku jenis tak kisah kalau aku rambut panjang ke pendek...

2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Kakak yg tak ada baby sembur pun rambut gugur juga rina..

♥nrina♥ berkata...

hehe.. kene tukar syampu gak kot..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster