Khamis, 3 Januari 2013

Itulah saja balasan di minta seorang Wanita

video



Wanita - KRU

Di sebalik semua lelaki di dunia
Pastinya didukung seorang wanita
Dia berkorban untuk
Memberi yang mampu
Demi insan yang disanjung dalam hidup

Tatang hatinya bagai permata
Luangkan masa untuk bersama
Bilang padanya kau sayangkan dia
Sepenuh jiwamu

Tenangkan hatinya bila resah
Setia didalam ceria dan gundah
Itulah saja balasan diminta
Seorang wanita

Senyumannya mampu mengubati pilu
Ketika dunia tak kelihatan indah
Wajahnya yang ayu
Menenangkan kalbu
Jgn kau hampakan cintanya yang tulus

Itulah dia seperti dia menyelimutmu
Itulah saja balasan diminta
Seorang Wanita

....

Suka giler aku dgn lagu ni...
Lagi satu susah giler nak upload video dia...mmg dia tak kasi kot tapi korang boleh tgk kat youtube...mmg tersentuh hati huhu sbb aku dulu peminat fanatik KRU ni ngeh ngeh ngeh..dah tua2 ni idok ler..buang tebiat ke ape...semua laki org dah tu..aku pun dah jadi bini org kahkahkah...KLIK SINI


0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster