Selasa, 15 Januari 2013

Itu bonggol untuk apa?


Aku tak fahamlah ada sesetengah wanita ni sanggup beli anak tudung yg siap ada bonggol semata2 nak pakai tudung gaya camni.

Aku sgtlah menyampah sbb pada aku lah kan..sgt menyusahkan bila nak bawa kereta sbb terpaksa menundukkan kepala atau tak dapat bersandar semata2 kerana bonggol yg terdapat kat belakang kepala tersebut. 

Pasal tu rambut aku tak pernah panjang lagi sekarang sebab malas nak ikat rambut. Bila ikat mesti ada bonggol kat belakang kepala pastu nak bawa kete ler paling tak selesa.

Cantik pada aku jatuh nombor 2 bila bertudung sbb yg pasti kain melepasi dada sbb aku menyusukan anak jugak jadi boleh jadi pelindung atau penutup dlm masa yg sama mmg nabi menyuruh tudung tu dilabuhkan dibahagian dada...

Biar cantik dan mahal atau murah camne sekalipun kalau tudung tu tak memenuhi kriteria yg aku kehendaki..mmg tata jelah hehe selamat duit kan..

Oleh itu jenis2 tudung yg nyata jelita dan cik ani ke tau apa2 yg berjenama tu...mmg tak menjadi pilihan aku selain harganya sgt mahal malah mmg bukan dari golongan seperti aku sbb aku tak mampu beli hihihihi...

Nota jari : Aku tak berhabis duit utk tudung tapi ada benda lain hahaha...sama jelah.. namapun wanita hihi...

3 bunga tulip:

SYANI berkata...

Betul tu.. even kalau aku rambut panjang pun tak suka ikat rambut tinggi2 [kecuali dalam pantang]..

@lfidah @dim berkata...

saya beli tudung yg murah2 aje..:D

♥nrina♥ berkata...

syani...sy dlm pantang pun x pernah pun ikat rambut tinggi2..hahaha...serabut ade ler...mcm hantu kak limah pun ye hihi...

@lfidah..samalah..sy beli harga bawah RM30 je..klu lebih tu setahun sekali je hehe..

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster