Jumaat, 18 Januari 2013

Hadiah Untuk 9 Tahun bersama selamanya...

Pada 26 Disember hari tu adalah ulangtahun perkahwinan aku yg ke 9..

Hadiah ni aku beli awal itupun sebab ada AEONdaycardfestival  hihihi

Aku mmg tgh cari wallet aku dan aku cari utk suami sekali sebab kalau nak bawa dia g sama shopping mmg tak ler dgn org yg ramai2 tu...mabuk dan nak muntah katanya hehe..

Nak memilih beg aku sejam dan pilih beg dia pun sejam di tambah kene beratur nak bayar dan tukar voucher 1 jam hehe..

Itupun hanya kat situ jelah aku dapat pegi..tak pegi pun tempat lain utk cuci mata sbb tak cukup masa.

Nota jari : Tq kat ayah beri mama voucher AEON tu dan mama dah tukarkan dgn barang hehe..

Oh lupa nak bitau.. aku beli dgn voucher dan masih juga dapat voucher tau... bestkan..


Ayah punye (nmpk je kecik tapi dlm byk duit)

mama punye (nmpk je besar tapi dlm byk kad dgn kertas je..duit elek hahahaha)

Suka sgt dgn beg duit ni walaupun aku xde duit sgt haha... beg ni bole simpan byk kad dan byk ruang...segala benda letak dlm tu sampai tak leh nak tutup butang huhu...

Selesai sudah misi mencari beg duit....pasni nak cari apa lagi ek hihihi.... nak cari pasal dgn dak ayah plaklah haha...

Nak tau harga? hmm...cukuplah aku bitau aku dapat RM10 voucher AEON tu..

2 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Adil sama-sama dapat baru sempena ulangtahun 9 hidup bersama. Tahniah dari kakak:)

♥nrina♥ berkata...

tq kak zakie

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster