Selasa, 26 Januari 2010

Luka



Inilah kesan yg mama dia buat huhu...sedih sgt..

Malam tu adalah malam pertama ayah dia takde sejak dia lahir..ayah dia dah g keje kat Bandung.

Amat mencabar aku malam tu sbb setiap waktu dia bangun..dari kul 12 sehinggalah kul 5pagi..barulah dia tido dgn lena tapi aku kene bangun sbb Zikry nak g sekolah plak. Nak kata aku makan ntah ape2 tak langsung..aku cuma minum oat je hari tu..

Jadi aku ada sikit hanginlah malam tu..rasa nak campak dia pun ada tapi kewarasan aku ni masih lagi ada hehe...cuma masa nak telentangkan dia daripada meniarap tu aku tercakar hidung dia..kuku panjang..(nak salahkan kuku ler plak hehe)

Sakit pinggang aku lagi ler menjadi2 sbb asyik bangun dan baring..Allah je yg tau betapa seksanya aku rasa masa tu ditambah plak Zahran yg bual hal sampai aku tak mampu nak luruskan badan ni dgn selesa..menangis jugaklah aku malam tu...dah ler ayah takde huhu...rindu sgt walaupun baru sehari..

2 bunga tulip:

Tirana berkata...

Ala kesiannya dia...mama tak sengaja kan...

julietchun berkata...

tampal plaster,ehehehe

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster