Rabu, 27 Januari 2010

Air

Hausnya...

Kenapalah aku byk sgt minum air ni..tapi air suamlah..teringin gak nak buat milo ais fuhh...ntah bilalah dapat minum air sedap tu hehe..

Daripada hari pertama berpantang sehinggalah skrg..kononnya kata nak kurangkan minum air tapi bibir aku asyik kering je mintak air hehe..

Ade kene mengenakan air yg aku minum tu membantu banyakkan susu badan hehe..sbb aku jarang buang air kecil pun..betullah tu dia g kat susu ngeh ngeh ngeh..alasan yg bagus ke tu..

Risau aku sbb perut aku ni cam berlambak je..yelah dulu mengandung punyalah besar pastu skrg ni dah lendut ler..

Tepel yg aku pakai pun dah habis tapi kesan tak nampak ape pun kat perut..bilalah nak kempis ni..berat pun asyik sekitar 64-63kg je..tak turun tapi yg pasti tak naiklah hehe..

Betul ke org kata kalau byk minum nanti perut boroi huaa...masalahnya aku mmg tak leh kurang minum air..walaupun air tu panas...sampai lecur lidah pun aku tetap nak minum jugak..dan kalau minum tu selalunya tak cukup segelas..mesti lebih hehe..gelas besar ok..

Agaknya rahim aku kembang ke sbb byk minum air...hishh..tolonglah aku atasi masalah ni..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster