Ahad, 27 Februari 2011

Mimpi jadi nyata..


Ingat x entry aku dulu ni..klik sini

Skrg dah tak perlu kejar lagi pasal aku pakai dah skrg ni..

Terima kasih sgt kat ayah kerana menjadikan mimpi mama jadi kenyataan...tak pernah terlintas kat fikiran akan dapat kete baru dan yg paling best nombor tu..

Perasaan aku skrg susah nak digambarkan...tiada kata2 yg aku boleh terjemahkan utk difahami. Hanya hati ni je yg faham camne...sgt teruja dan boleh buat aku jadi gile...sbb sukeee sgttttt...

Syukur kepada Allah kerana telah memberikan rezeki kepada aku sekeluarga...

Fakta:

1.Ini adalah kereta yg ke 4 nombor yg sama tarikh lahir aku...nombor 4 adalah nombor feberet ayah ehehehe...

2.Kereta ke 3 yg aku jumpe nombor tu adalah setahun yg lepas..x sangka tahun ni dapat hihihi...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster