Rabu, 9 Februari 2011

Tanpa suara

Ya Allah..jadikanlah aku ibu yg baik dan x garang...

Kesian anak2 sbb aku ni sgtlah garang..

Apsal boleh jadi garang...

Mungkin masalah persekitaran tanpa henti menghimpit aku...

Takde cara nak melepaskan diri melainkan melepaskan pd apa yg boleh saje..

Jangan kata pada anak..pada baba pun aku garang jugak..

Dah semua masing2 jenis yg x mendengar kata..ada akal tapi sorang lum pandai pakai tapi yg sorang lagi dah lupa nak pakai...

Mungkin sunyi sikit rumah sbb aku dah takde suara...sakit tekak, batuk...

Mungkin ini saja jalan yg terbaik utk buat aku insaf huhu...

Kalau tak..dengarlah bebelan tanpa henti dari aku saban hari...jiran pun bosan nak dengar haha..

2 bunga tulip:

kayteeze berkata...

Salam Nrina,

Kak tie dulu garang gak, tertekan sangat sebab anak lelaki tu teramatlah nakal. Rasa macam tarzan dalam rumah. Tapi, lepas tu rasa malu sendiri, suara kita dari sebatu orang boleh dengar, tak perlu pakai speaker. Nyesal sungguh.

Sekarang ni bila anak=anak dah besar, volume pun dah kurang..

Hanger pun dah elok, dah tak de yang patah-patah....

♥nrina♥ berkata...

haha...
ntahlah kak tie..rasa saya ni ibu yg gagal je bila x leh kawal marah tu..
wlaupun dah tekad dlm hati x nak marah tapi dia sengaja je cari pasal buat saya marah...

selalu berdoa pd Allah supaya lembutkan hati saya ni tapi adakala tertekan ler dgn sikap masing2...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster