Khamis, 24 Jun 2010

Walker Baru





Akhirnya aku beli jugak.

Beli kat JJ semalam. Hari Jcard. Pegi pun dah kul 10mlm. Lepas Zikry balik mengaji dan makan. Perut kene kenyang..kang lapau semua brg nak dibeli hehe.

Pk punye pk...belilah jugak. Survey kat Kids Zone dlm RM110. Tapi yg ni harga dia RM125.70 bila di pk beli kat JJ ada points pastu dapat voucher RM10 kalau beli RM100 maka habislah RM 200 kat sana sbb beli mainan dan baju dan alas kain walker tu nanti utk standby kalau koyak.

Sebenarnya itu aku amik yg display punye. Budak tu dah amik kat store yg baru tapi dia tak perasan yg dia amik warna hijau. Aku nak biru yg sama warna kat display tu. Agaknya dia malas jadi dia cakap yg biru dah habis stok. Nampak sgt muka dia terkejut masa tau kat kotak tu tunjuk warna hijau. Nasib baik aku ni jenis pelanggan yg tak cerewet jadi aku amik jelah yg display tu. Malas nak panjang cerita sbb aku dah penat kendong baby.

Aku kat sana dlm 2 jam je..itupun aku buat muka kesian masa nak beratur tukar voucher tu. Anak takde org jaga..saya penat kendong baby..jadi dia suruh aku masuk je hehehehe...Kalau beratur tu huhu..rasanya kul 12 lebih agaknya baru leh balik.

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster