Selasa, 15 Jun 2010

Penat lum hilang

Huhuhu....

Walaupun aku ni bukanlah terlibat secara drastik dlm majlis perkahwinan adik ipar aku tu tapi bahang kepenatan tetap terasa..

Tapi yg pasti majlis tu berjalan dgn jayanya sekali...perancangan yg teliti dari tenaga kerja yg amat hebat daripada semua ahli keluarga terutama kak ngah dan hanafi. Diorg punye idea ni amat luar biasa...boleh bukak bisnes hehe..

Bagi aku yg tak punya apa2 kepakaran ni terasa canggung sgt...malu pun iye jugak sbb tak dapat membantu cuma bantu sikit2 je...yelah dgn Zahran yg masih kecil yg asyik bergantung dgn susu badan tu. Tapi kalau takde baby pun aku tak tau kat mana kemahiran aku yg aku perlu curahkan sbb aku mmg takde kemahiran apepun hehehe...

Gambar..seperti biasa akan datanglah...rasa malas plak nak upload. Tak alih lagi dari komputer suami tu. Kain baju berlambak nak basuh dan lipat..nak pegi rumah mak lagi sbb nak selesaikan satu masalah besar dgn jiran yg tak tau hape2 tapi nak jaga tepi kain org...kalau tak diterangkan perkara yg sebenar sampai bila2 dia anggap pembantu rumah aku tu abaikan mak dan baba...hishhh...susahlah..pasal tindakan dia menyusahkan kitorg adik beradik ni..macam dia pulak yg bayar gaji pembantu rumah aku tu...memandai je nak tengking2...

Lepas aku selesaikan hal tu nanti aku bitau..nak tgk reaksi dia camne plak bila aku pulak yang tengking2 dan marah2 dia...lum kenal lagi aku ni sape..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster