Selasa, 29 Jun 2010

Boleh ke?




Sebenarnya itu jelah cara yg aku boleh fikirkan setakat ini utk buat dia tak menangis bila letak dlm car seat.

Dia kan budak yg penuh dgn penerokaan baru..jadi tak syoklah utk dia baring je..dia nak angkat kepala dia dah lihat sekeliling.

Jadi mmg aku bawa walker tu ke mana je aku pegi terutama rumah mak aku utk mudah dia bergerak jadi tetibe aku dapat idea utk letak walker kat belakang bersendalkan kerusi depan dan dibawah ada beg aku utk halang daripada dia jatuh..

Aku dah tak boleh letak dia sebelah aku sbb dia sangatlah lasak..asyik ganggu aku memandu dan sgtlah bahaya bila dia cuba pegang stereng kete masa kete sedang bergerak sbb tangan dia sgtlah kuat utk lepaskan. Penah jugak tertonggeng jatuh masa cuba nak capai sesuatu kat bawah kerusi..

Rasanya tak salahkan aku buat camtu hehe..

Cuma kete aku tu sgtlah semak dgn ada car seat dan walker..yg car seat tu plak yg abang2 dia berebut2 nak duduk kat situ...yelah kecik2 tak penah hehe..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster