Ahad, 6 September 2009

Dah siap baju rumah hehe..





Akhirnya siap..cepat je pasal tempah kat kedai hehe..

Aku mmg puas hati pasal menepati citarasa aku..oklah..beraya sakan tahun ni hehe..

Makin hari makin letih..walaupun tak susah mana pun nak ngadap komputer ni tapi tetap meletihkan..sbb baby asyik tendang je..suruh mama dia baring hehe..

Diri lama pun penat..apalagi nak angkat barang ke ape ke..nak keluarkan baju dari mesin basuh pun payah..mcm kene angkat seguni beras..

Makan kureng sikit tapi kalau hubby masak aku berseleralah hehe..pasal air tangan dia sedap hehe..nanti masak lagi ye sayang hihihi...

6 bunga tulip:

Suzi berkata...

amboi dah siap langsir raya dia...cepatnya gantung..basilah nanti hihihi.

tapi memang nampak cantik dan kemas...

Linda berkata...

cantek

julietchun berkata...

merah itu menawan, cantik.

cHeRyNa PiReS berkata...

style english2 gitu eh? siap ade riben lagi tuh....tambah sket brg vintage....huhhh!!! lagi lawa....


* tumpang lalu ye...

Tirana berkata...

Puhhhhh...cantiknya baju rumah..meriah raya tahun ni ye..

♥nrina♥ berkata...

suzi:
org kedai tu yg gantung..nanti takde sape nak suruh hehe..diri sendiri mmg tak larat nak memanjat pasang langsir tu..

linda:
tq..

julietchun:
jgn ada lembu melintas sudah..koyak rabak plak langsir baru aku tu hehe..

cheryna:
takat langsir tu bleh ler..kalau barang tu rasanya tinggal serpihan je nanti pasal anak2 tengah nakal hehe..

kak tirana:
tulah pasal..berkobar nak raya tahun ni hehehe...

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster