Rabu, 29 Mei 2013

Hijau ada makna tu hehe...
















Baju ni baru beli kat Pengkalan Kubur. Dah mmg warna tu je ada utk semua saiz. Baju tu je dah RM70++

Mulanya Zafry punye saiz mmg takde yg kecik lagi. Tu ler yg paling kecik. Pastu bila aku try pakaikan muat giler badan dia cuma tangan dan kaki mmg panjang. Lipatkan jelah.

Masa ni nak g rumah adik kakak ipar aku yg duduk kat Kuantan tu. Saje je jalan2 g rumah dia. Alhamdulilah sampai jugak. Gambar tak sempat amik sbb anak2 aku bergabung dgn anak2 dia...hura-hara jadinya. Anak dia 3 pompuan. Anak aku semua lelaki tapi boleh ngam jugak pasal kat rumah diorg tu byk mainan. Jadi jelah imaginasi diorg.

Masa kat rumah Ja'a namanya. Aku pertama kali rasa durian crepe. Mmg teruja ler sbb pernah dengar je sebelum ni, tak pernah makan. Sekali ada org kasi makan free plak tu hehe. Oklah rasanya tapi aku tak ler bape minat sgt...

Lepas g rumah diorg tu, kitorg g cari makan kat warung yg ada kat situ. Kebanyakkan dah nak tutup dah kedainya. Ada ler satu kedai tu yg kitorg dpt singgah. Makan jelah apa yg ada walaupun byk bahan dia xde..habis sudah katanya.

Pastu kenyang giler ler bila balik hotel. Tido jelah terus. Baby tido dlm stroller sebelah katil aku hehe. Anak2 tido kat lantai beralaskan selimut tebal tu. 

Seronok tido dengar deruan ombak memukul pantai...tenang.



1 bunga tulip:

Kakzakie berkata...

Tengoklah badan Zafry tu montel memang muat-ngam, panjang boleh lipat.

Hijau memang menawan.

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster