Isnin, 22 April 2013

Riadah di Taman Botani








Riadah kali ni plak ke Taman Botani. Ni semua dekat je dgn rumah aku kat Bukit Katil tu.

Dulu ni tempat bercinta haha... tapi skrg tempat monyet.

Ganas siot monyet kat situ. Aku takut kene hongges je bontot aku ni hihihi...kalau dia sanggup ler haha..

Datang sini jgnlah bawa beg plastik ke makanan ke...mmg dia pandang dan kejar je kita pastu nak rampas huhu...kalau sekor ok lagi ni beberapa ekor...tak ke seram tu.

Kebetulan aku terjumpa kawan baik aku dulu kat situ. Tgh borak2 tu aku dah nampak dah 2-3 ekor monyet dok ikut je aku. Pastu anak kawan aku tu ada pegang kopok... aku tgk monyet tu dah nak rampas dah. Aku pun masa tu sergah monyet tu. Konon nak takutkan dia ler...dia lari tapi lepas tu monyet tu sergah aku balik. Aku terjerit ler haaa....tapi dia tak takut sbb dia makin dekat dan tunjukkan muka garang kat aku...pastu cam nak kejar...aku suruh anak2 cepat lari masuk kete je. Gigil aku tolak stroller baby masa tu. Takut dia terjah kat anak aku je. Seram siot... 

Aku suka g Perkampungan Buku kalau g situ. Macam perpustakaan ler. Lepak kat situ baca majalah pastu anak2 g kerjakan mainan kat situ. Macam2 mainan ada contoh block, dam, eh mcm2 ler aku nak sebut pun tak reti hihi...

Nota jari : Takut dah nak g situ huhuhu..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster