Selasa, 23 April 2013

Habiskan tiket yg xpired kat Wonderland


Dia boleh tido tgh2 panas ni...letih nau ler tu..


budak kecik ni pun bukan main menyarap dia..













Tangan kecut dah mcm org tua haha...


Kisahnye...

Tgk tarikh tu..tahun lepas daaa haha...

Ok kitorg ada tiket buy 1 free 1 tu kan... adik ipar aku pun ada. Tapi dia punye tarikh akhir adalah hari tu ler 30/12/12. Jadi dia ajaknye semua keluarga dok berendam kat situ mcm badak berendam ler haha..

Datang situ awal pagi bukak dlm kul 9.30am camtu pastu kitorg balik kul 6.30pm... bayangkan bape punye lama berendam. Tak kecut dibuatnye...jgn kata tangan..segala2nye kecut hihi.

Aku pegi ni kali ketiga. Kali ni ler aku dpt naik permainan yg kat atas tu. Wah...tetibe lupa diri plak sekejapan kat sana hahaha... Baby masa tu suami yg jaga sbb dia dah tak malas nak mandi dah. Aku ler plak take over...mmg over sudah.

Naik pelampung kuning tu. Masa tu g dgn along aku. Dia pun layan 2-3 kali naik benda gelongsor tu haha. Macam budak2 ler..sakit tekak aku menjerit. Takut + seronok.

Kat situ mmg tak bole bawa makanan. Tapi aku degil. Bangun awal pagi masak makanan dan bawa tapi suami aku plak yg tahan dulu tak kasi bawa. Hishhh...sabo je ler... bawa je ler... mana tau nasib lepas...bole gak makan. Ni semua makann dia tinggalkan... dah takde satu makanan pun bawa. Kebulur kat situ haaa...berpuluh kuar duit beli makanan ntah pape je tu. Nasib baik kak ngah bawa nasi ayam...dia bungkus dlm plastik je ayam tu so tak guna bekas ler... lepas... alhamdulillah kenyang kitorg dpt makan hehe..

Ni kira family day gak ler tapi tak semua turut serta.. 3 keluarga je. Yg happy tu budak2 ler.... Kat situ dah ler panas giler...berteduh kat khemah tupun dah mcm kene sauna...

Nota jari : Aku pun ada kad masuk wonderland tu tapi tarikh akhir dia bulan 6 ni. Tunggu dah nak tarikh akhir nnti baru habiskan... ni semua suka last minit je ni... hmmm...

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster