Sabtu, 1 Januari 2011

2011

Selamat Tahun Baru 2011

Cepat je masa ni berlalu...tahun lepas adalah tahun yg paling perit dlm hidup aku..semua tu dah tinggal sejarah dan kenangan manis utk diceritakan...

Tahun ni adalah satu lagi tahun yg perit dan tak tahu bila akan berakhir...

Apapun aku tak buat apa2 janji pada diri...nak kurus pun sampai skrg masih lagi menjadi persoalan...

Cuma hidup perlu diteruskan juga...

********

Korang perasan tak astro ada bagi siaran bonus sampai besok je...110 astro fiesta tu...

Dlm byk2 cerita yg diorg siarkan berulang2 tanpa henti...aku hanya suka citer 3 idiots tu je...

Tiap2 hari aku tgk dan jap lagi kul 2pm ada lagi citer tu...

Pada yg tak penah tgk tu baiklah korang tgk sbb mmg tak sia2 tgk citer tu...

1 bunga tulip:

kayteeze berkata...

Salam tahun baru Nrina. Sabarlah, insyallah, segalanya akan berakhir dengan baik nanti.

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster