Khamis, 4 November 2010

Minat ni plak..

Aku pun tak taulah nak cakap apa...

Ade je benda yg aku nak menyemakkan rumah ni hahaha...

Memula beli sbb aku ternampak kat pasar malam..lain di cari lain yg jumpe..

Aku beli 2 keping RM5

Aku terus pasang yg ni dulu..disebabkan baru pertama kali dan sgt teruja..aku bangun kul 4 pagi semata2 nak tampal benda tu kat dinding..







Tapi aku rasa serik betul beli sticker wall jenis camtu sbb bercantum panjang tu..kalau sekuntum2 tu senang ler jugak..

Apa pun setelah hampir 2 jam berhempas pulas maka terhasillah benda tu kat dinding..

Bangun je anak2 dari tidur..masing2 macam jakunlah hahahaha...pastu gatal lak tangan nak kupis..hishhh...ni aku marah ni..dah ler payah nak tampal..

1 bunga tulip:

ina's berkata...

cantik

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster