Jumaat, 8 Oktober 2010

Rumah/Jalan Terbuka PRI 4

Tahun lepas buat so tahun ni alhamdulillah buat juga..suami lak yg jadi AJK..dgn rajinnya..tahun lepas lum join group ni lagi sbb ada kat Bandung..

Jamuan ni disertai oleh semua org yg tinggal di Jalan PRI 4 je..ada gak yg lain join..makanan banyak maa...

Aku masa ni tgh jaga mak kat rumah..so tak ler berpakaian senonoh mcm diorg..pakaian duduk rumah je..selekeh hehe..

G makan pun masa org dah ramai takde..ade ler sikit2 sbb malas nak berebut2 beratur..



Yg Zikry tgh makan tu roti canai..pertama kali tgk roti canai dihidangkan segar dari dapur..import dgn tukang tebar sekali..fuhh!! mmg gempak..



budak ni skrg tgh belasah buah tapi lepas tu apa yg aku belasah..dia pun turut belasah..heran aku sbb makan tak kenyang2 haha..malam tu dah tak leh tido pasal kenyang sgt..

2 bunga tulip:

KSWSK berkata...

esok wa ada kat melaka

Ciklinn berkata...

bestnyerr kalu dpt jiran mcmni... best jer nk kuar rumah...

tomeinyer berbaju melayu anak teruna tu

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster