Sabtu, 3 April 2010

Zarfan punye keje

Tengoklah hasil keje dia ni..




satu hal plak nak kene bagi ruang utk dia letakkan mainan dia..pastu lepas dia puas susun2 tu..dia tinggalkanlah..





Itu mainan kecik..takpelah dia letak kat situ...(walaupun hati aku bengkek je sbb tak leh nak duduk kosi tu..)

Ada mainan yg besar2 dia susun kat tempat laluan..kalau nak lalu terpaksa langkah sbb kalau langgar dia marah..

Itu yg buat aku selalu jadi tarzen sesat jalan tu...naik berapi kepala hotak dibuatnye..

2 bunga tulip:

Tirana berkata...

Sabo aje la Nrina.. Jihadi yang darjah dua ni pun masih lagi dok mengatur mainan. Memang semak mata memandang tapi kita kena faham walaupun nampak macam diorang bermain tapi sebenarnya ada sesuatu yang diorang pelajari dari situ. Budak2 belajar thro bermain.

AISYAH HANI berkata...

Anak saya pun sama... tapi tu zarfan susun gak lok2 atas kerusi. Kalau Adib, dia sepah, pomen mana yang patut pastu tinggal. Bila mama suh kemas dia boleh suruh mama yang kemaskan.. Lagi naik angin!

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster