Sabtu, 18 Februari 2012

Ntahlah...

Lama..lama..lamanya...

Tak taulah kenapa aku makin sgt terlalu malas skrg ni nak update blog..nak jengah pun malas hahaha...

Mungkin ada kejutan budaya sikit dalam hidup aku skrg ni.

Yelah memula mak dan baba dah xde. Pastu anak2 dah besar. Yg kecik tu plak makin nakal. Pastu lagi pindah rumah baru yg aku masih lum kemas2 lagi...malassssss sgt. Brg kat rumah lama pun x habis bawa ke sini lagi.

Aktiviti plak makin berlambak2...anak2 dah makin besar dan makin byk aktiviti..kene laju ikut diorg jugak.

Hari minggu je buat masa ni ada ruang lebih sikit tp sibuk jugaklah sbb nak cover balik pebenda yg aku skip2.

So skrg aku rasa sgtlah x tahu nak buat apa bila mengadap komputer ni hah...idea terus xde. Bebel pun ntah pape.

Oklah...babai..

0 bunga tulip:

Hatiku

Related Posts with Thumbnails
 
Design by Amanda @ BloggerBuster